متخصص ارتودنسی در کرج

تعداد متخصصین ارتودنسی کرج، در چند دهه اخیر به میزان زیادی افزایش یافته است و دیگر نمی توان استان البرز را از حیث خدمات ارتودنسی محروم حساب کرد. تعداد متخصصین دندانپزشکی کرج ظرف ده سال گذشته افزایش یافته است و استان البرز ازین حیث دیگر نیازمند مراجعه به مراکز دندانپزشکی تهران نمی باشد. شهر کرج بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ بیش از دو میلیون و هفتصد هزار نفر جمعیت دارد و ازین حیث جزو چند شهر پرجمعیت ایران محسوب می شود. بیش از شصت درصد جمعیت استان البرز در شهر کرج ساکن می باشند و این تراکم جمعیتی، مشخصا” نیازمند خدمات دندانپزشکی تخصصی نیز می باشند. متخصصین پزشکی زیادی در این شهر مشغول به کار بوده اند ولی روند فعالیت متخصصین دندانپزشکی در دهه گذشته سرعت گرفته است. در این بین بحث تخصص ارتودنسی کمی متفاوت تر است و متخصصین ارتودنسی کرج بیشترین تعداد متخصصین دندانپزشکی در کرج را شامل می شوند. تعداد متخصصین ارتودنسی دارای پروانه طبابت در کرج در سال ۱۴۰۲ بیش از بیست نفر می باشد و از حیث ارتودنسی تخصصی،دراستان البرز در کم و کیف قابل قبولی قرار دارد.

لیست متخصصین ارتودنسی در کرج

پراکندگی موقعیت کلینیک های ارتودنسی متخصصین ارتودنسی کرج، خیلی زیاد نیست؛ یعنی مطب اکثر متخصصین ارتودنسی کرج در مناطقی به مرکزیت چهارراه طالقانی کرج تاسیس شده است و شاید این موضوع به نوعی به نفع بیماران ارتودنسی باشد؛ چرا که می توانند در محدوده ای با وسعت کوچک، سوالات و مشاوره های ارتودنسی خود را از متخصصین ارتودنسی کرج بپرسند. البته در سالهای اخیر عظیمیه کرج نیز بتدریج در حال تبدیل شدن به بورس جدیدی از خدمات دندانپزشکی شده است و چندین متخصص ارتودنسی در عظیمیه کرج اقدام به تاسیس کلینیک ارتودنسی نموده اند. ماهیت انجام درمانهای انتخابی و زیبایی دندانپزشکی (از جمله ارتودنسی) به نحوی است که قابل پیش بینی است که مراجعه کنندگان، بین چند متخصص ارتودنسی خوب در کرج مشاوره بگیرند تا در نهایت بهترین متخصص ارتودنسی کرج را انتخاب نمایند.

لیست متخصصین ارتودنسی کرج در سال ۱۴۰۲ به شرح زیر می باشند:

  1. دکتر هوشنگ امامی
  2. دکتر سیامک همت پور
  3. دکتر فرزین اصلانی
  4. دکتر رامیار رضوان
  5. دکتر بهنام نوبخت
  6. دکتر محسن رضایی
  7. دکتر کامیار خضری
  8. دکتر محمدباقر حیدری
  9. دکتر فرناز اسدی
  10. دکتر فریبرز جعفرپور
  11. دکتر حمید قاسمی
  12. دکتر ستار کبیری
  13. دکتر الناز نجفی
  14. دکتر محمدحسین فراهانی
  15. دکتر حمید گلشاهی
  16. دکتر ستاره سهرابی
  17. دکتر مهناز ارثی
  18. دکتر پدرام دانش کاظمی
  19. دکتر پروین تمیز
  20. دکتر میلاد سلیمانی
شاید این مطلب نیز برای شما مفید باشد:
مشکلات و محدودیت های ارتودنسی

متخصص ارتودنسی در گوهردشت کرج

متخصص ارتودنسی در کرج

متخصص ارتودنسی در کرج

جالب است بدانید بیشترین موقعیتی که برای آن منطقه ،متخصص ارتودنسی در اینترنت سرچ می شود، گوهردشت کرج می باشد. این منطقه، از جمله نواحی پرجمعیت کرج می باشد و کلینیک های دندانپزشکی زیادی را نیز در خود گنجانده است ولی فعالیت متخصصین ارتودنسی در گوهردشت بصورت پارت تایم و‌محدود به کلینیک های دندانپزشکی گوهردشت کرج می باشد.

متخصص ارتودنسی در عظیمیه کرج

تا ده سال قبل هیچ متخصص ارتودنسی در عظیمیه کرج مطب دایر نکرده بود اما در چند سال اخیر چندین متخصص ارتودنسی از قبیل دکترالناز نجفی و دکتر حمید گلشاهی در عظیمیه کرج مطب ارتودنسی دایر نموده اند.

متخصص ارتودنسی درمهرشهر کرج

قضیه مهرشهر کرج از دو منطقه گوهردشت کرج و عظیمیه کرج که نسبتا” پرجمعیت می باشند، متفاوت می باشد. بطور سنتی این منطقه ویلانشین کرج، جمعیت ساکن بالایی ندارد که متخصصین ارتودنسی را مجاب کند تا در این منطقه کلینیک تخصصی ارتودنسی دایر کنند. جالب است بدانید کم کم متخصصین دندانپزشکی از قبیل متخصص پروتزهای دندانی و متخصص درمان ریشه در مهرشهر کرج مطب تخصصی دندانپزشکی احداث نموده اند و انتظار می رود این منطقه،متخصص ارتودنسی نیز به خود جذب نماید.

متخصص ارتودنسی در چهارراه طالقانی کرج

چهارراه طالقانی کرج را به نوعی می توان مرکز ارتودنسی کرج نامگذاری کرد.در حدفاصل چهارراه طالقانی تا میدان سپاه کرج دکتر فرزین اصلانی، دکتر محمدباقر حیدری، دکتر هوشنگ امامی، دکتر سیامک همت پور و دکتر حمید قاسمی مطب تخصصی ارتودنسی خود را دایر نموده اند. در حدفاصل چهارراه طالقانی و پل آزادگان دکتر محسن رضایی دارای مطب می باشند. در حدفاصل چهارراه طالقانی و میدان شهدا، دکتر کامیار خضری، دکتر فرناز اسدی، دکتر ستار کبیری، دکتر پدرام دانش کاظمی، دکتر ستاره سهرابی مطب ارتودنسی دارند. در حدفاصل چهارراه طالقانی کرج و چهارراه هفت تیر دکتر بهنام نوبخت، دکتر جعفرپور دارای کلینیک تخصصی ارتودنسی می باشند. دکتر رامیار رضوان نیز در حدفاصل چهارراه هفت تیر تا چهارراه مصباح مطب خود را تاسیس نموده اند.

البته غیر از لیست متخصصین ارتودنسی فوق در کرج، متخصصین ارتودنسی دیگری نیز بصورت موقت در کلینیک های دندانپزشکی فعالیت دارند ولی اسامی فوق لیست متخصصین ارتودنسی را شامل می شود که دارای پروانه طبابت در شهر کرج می باشند.

شاید این مطلب نیز برای شما مفید باشد:
كنده شدن براكت ارتودنسي

متخصصین ارتودنسی مهاجرت کرده از کرج!

متخصص ارتودنسی در کرج

متخصص ارتودنسی در کرج

در ده سال گذشته موج مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به دندانپزشکان کرج نیز رسیده است و جامعه ارتودنسی ایران نیز متخصصین ارتودنسی زیادی را از دست داده است. چندین متخصص ارتودنسی کرج ازین شهر مهاجرت نموده اند و متخصصین ارتودنسی دیگری نیز در کرج هنوز چند ماه در سال در مطب خود در کرج فعالیت می کنند. متخصصین ارتودنسی که بطور کامل مهاجرت نموده اند مطب تخصصی ارتودنسی خود را به بک متخصص ارتودنسی جوان تر واگذار نموده اند و دیگر در کرج فعالیتی ندارند.

متخصص ارتودنسی کودکان در کرج

عنوان مستقلی تحت عنوان متخصص ارتودنسی کودکان در کرج وجود ندارد. در واقع دو گروه از متخصص دندانپزشکی به مسائل ارتودنسی کودکان می پردازند که عبارتند از متخصص ارتودنسی و متخصص دندانپزشکی کودکان.

متخصصین دندانپزشکی کودکان اغلب به مشکلات ارتودنسی سنین پایین تر از هشت سالگی می پردازند که به نوعی ارتودنسی پیشگیری محسوب می شود.اولین ویزیت با متخصص ارتودنسی نیز ۷-۸ سالگی است و متخصص ارتودنسی در صورت نیاز به مشکلات ارتودنسی جدی تر، بایستی از سنین پایین تر به عنوان متخصص ارتودنسی کودکان اقدام به درمان نماید. پس لغت متخصص ارتودنسی کودکان در کرج عنوان مجزایی نیست و هر متخصص ارتودنسی که در زمینه ارتودنسی کودکان کرج فعالیت متمرکز داشته باشد،به عنوان متخصص ارتودنسی کودکان در کرج شناخته می شود.

متخصص ارتودنسی خوب در کرج

با توجه به اینکه اکثر متخصصین ارتودنسی کرج در یک محدوده با مرکزیت چهارراه طالقانی کرج و البته عظیمیه کرج قرار دارند، یک مراجعه کننده ارتودنسی می تواند به راحتی از چندین متخصص ارتودنسی خوب در کرج نظرخواهی کند. یک متخصص ارتودنسی خوب در کرج بایستی حداقل ۳سال در کرج درمان ارتودنسی انجام داده باشد تا حداقل یک سری درمانهای ارتودنسی تکمیل شده به شهر ارائه کرده باشد. یک متخصص ارتودنسی خوب در کرج را می توان از قبل و بعد ارتودنسی های وی تشخیص داد. امروزه با گسترش فضای اطلاعات،می توان به نمونه های درمانی ارتودنسی دسترسی پیدا کرد و این نمونه های متخصص ارتودنسی بهترین مسیر ارزیابی کیفیت درمان یک متخصص ارتودنسی خوب در کرج می باشد. همکاران دندانپزشکی که در کرج فعالیت می کنند،شناخت نسبی از شهرت کاری متخصصین ارتودنسی کرج دارند و هر فردی می تواند با مشاوره از دندانپزشک خانوادگی خود در کرج، یک متخصص ارتودنسی خوب در کرج را جستجو نماید.

شاید این مطلب نیز برای شما مفید باشد:
دكتر ارتودنسي در كرج و فرديس

بهترین متخصص ارتودنسی در کرج

بهترین متخصص ارتودنسی در کرج آن متخصص ارتودنسی است که از نظر رفتاری و علمی به شما اثبات کرده است که توانایی عهده دار شدن درمان ارتودنسی شما را دارد. در واقع شاید در لیست متخصصین ارتودنسی کرج،توانمندی متخصصین ارتودنسی در کرج متفاوت باشد، اما بین چند متخصص ارتودنسی خوب در کرج، بهترین متخصص ارتودنسی کرج، دندانپزشک متخصص ارتودنسی است که به دل شما نشسته باشد. البته بحث قیمت وهزینه ارتودنسی نیز بسیار در تصمیم گیری مراجعین ارتودنسی تاثیرگذار است اما با توجه به اینکه ارتودنسی اقساطی در کرج شیوه غالب دریافت تعرفه ارتودنسی می باشد،اگر بین چند متخصص ارتودنسی خوب به انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی در کرج رسیدید،می توان نحوه پرداخت ارتودنسی را به توافق رساند.چون درمان ارتودنسی یک درمان با طول دوره درمان زیاد می باشد،بایستی در انتخاب متخصص ارتودنسی در کرج دقت لازم را به خرج دهید چرا که اگر درمان ارتودنسی شما به مشکل بربخورد، معمولا’ متخصص ارتودنسی دیگری در کرج ادامه درمان شما را نخواهد داد. متخصصین ارتودنسی کرج غالبا” برای بیماری که براکت های ارتودنسی روی دندانهای خود داشته باشند، معاینه اولیه نیز انجام نمی دهند.     

قیمت ارتودنسی در کرج

در بحث قیمت و هزینه ارتودنسی در کرج، قبلا” در مقاله ای مجزا و مبسوط به آن موضوع پرداخته ایم اما در انتهای مقاله، قصد داریم توضیحاتی در زمینه قیمت ارتودنسی در کرج ارائه دهیم.

قیمت ارتودنسی در کرج مانند بسیاری از تعرفه های دیگر دندانپزشکی زیبایی کشورمان بسیار متاثر از هزینه ارزمی باشد و دلیل این موضوع نیز به این نکته برمی گردد که بسیاری از تجهیزات و مواد مصرفی ارتودنسی وارداتی می باشند و با تغییر قیمت ارز،دچار افزایش قیمت می شوند. نوسانات ارزی دهه ۱۳۹۰ متخصصین ارتودنسی کشورمان و همین طور متخصصین ارتودنسی کرج را به این نتیجه رساند که اگر می خواهند کیفیت خدمات و سطح مواد مصرفی خود را تنزل ندهند، ناچارند که با افزایش قیمت ارز، قیمت خدمات ارتودنسی خود را نیز افزایش دهند. هزینه ارتودنسی کرج به نسبت هزینه ارتودنسی کلان شهرهای دیگر کشورمان، هزینه ارتودنسی مناسب و به نوعی ارتودنسی ارزان محسوب می شود اما همین هزینه نیز در اقتصاد فعلی مملکت ما بر دوش خانوارها سنگینی می کند .اکثر متخصصین کرج برای اینکه بتوانند انجام این درمان را برای مراجعین خود، ممکن کنند؛ شیوه پرداخت اقساطی ارتودنسی را برای مراجعین ارتودنسی کرج در نظر گرفته اند. ارتودنسی اقساطی در کرج اینک شیوه غالب پرداخت هزینه های ارتودنسی در کرج می باشد.

0/5 (0 نظر)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *